lek. Ewa Płoskonka

Jestem specjalistą chorób wewnętrznych oraz w trakcie specjalizacji z endokrynologii. Pracuję w m.in. Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. A. Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego- Klinika Chorób Wewnętrznych i Chemioterapii Onkologicznej w Katowicach.
Zajmuję się leczeniem zaburzeń tarczycy, nadnerczy, hormonalnymi zaburzeniami płodności oraz zaburzeniami miesiączkowania.

Endokrynologia EsterClinic Jaworzno

Endokrynologia to dziedzina medycyny zajmująca się diagnostyką i leczeniem zaburzeń funkcji gruczołów wydzielania wewnętrznego takich jak: tarczyca, przytarczyce, przysadka mózgowa, nadnercza, jajniki, jądra.

Lekarz endokrynolog EsterClinic Jaworzno

Lekarz endokrynolog w EsterClinic podczas konsultacji przeprowadzi szczegółowy wywiad, kompleksową diagnostykę schorzeń endokrynologicznych obejmującą badania USG (ultrasonografia) oraz diagnostykę laboratoryjną – badania poziomu hormonów i przeciwciał, które można wykonać na miejscu w EsterClinic, co umożliwia szybkie i właściwe postawienie diagnozy i wdrożenie odpowiedniego leczenia.

Diagnostyka i leczenie obejmują głównie:

• nadczynność i niedoczynność tarczycy, choroba Hashimoto
  • zespół policystycznych jajników
  • hirsutyzm
  • hyperprolaktynemia
  • zespoły metaboliczne
  • choroby przysadki mózgowej
  • choroby przytarczyc
  • choroby nadnerczy

Jeśli szukasz endokrynologa Katowice lub endokrynologa Sosnowiec warto dojechać do EsterClinic w Jaworznie.