dr n. med. Klaudia Pacia

natalia pazucha kardiolog

lek. Natalia Pazucha

Kardiologia EsterClinic Jaworzno

Kardiologia to dziedzina medycyny zajmująca się diagnostyką i leczeniem zaburzeń funkcji serca i naczyń.

Choroby układu krążenia stanowią najczęstszą przyczynę umieralności wśród Polaków – zaraz obok chorób nowotworowych. Dlatego warto udać się do lekarza kardiologa, jeśli wystąpi: powtarzający się ból czy uczucie gniecenia/ ucisku w obrębie klatki piersiowej, nagłe skoki lub spadki ciśnienia tętniczego, omdlenia, zaburzenia rytmu serca, uczucie duszności, obrzęk twarzy lub kończyn.

Specjalista kardiologii w EsterClinic podczas konsultacji przeprowadzi szczegółowy
wywiad, kompleksową diagnostykę schorzeń kardiologicznych oraz chorób towarzyszących a także wykona diagnostykę obrazową – echo serca oraz diagnostykę laboratoryjną – badania można wykonać na miejscu w EsterClinic, co umożliwia szybkie i właściwe postawienie diagnozy i wdrożenie odpowiedniego leczenia.

Oferujemy specjalistyczną pomoc w diagnozowaniu i leczeniu takich chorób jak:

• choroba wieńcowa
  • niewydolność serca
  • choroby osierdzia
  • zaburzenia rytmu serca/arytmia
  • wady serca wrodzone i nabyte
  • migotanie przedsionków
  • kardiomiopatie
  • nadciśnienie tętnicze
  • zespoły omdleniowe
  • zapalenie mięśnia sercowego, osierdzia i wsierdzia
  • zaburzenia gospodarki lipidowej